How to Win on Slot Machines

A Rollercoaster Experience of Wins on Walking Useless Slot Equipment = Slot Equipment Bonus





A Rollercoaster Experience of Wins and Losses on Walking Useless Slot Equipment
Denomination –
Total Wager – $

Like the online video? Thumbs it up! Love the online video? Go away a remark! Can not get ample of it? Then subscribe!!! Despise it? Convey to your enemy!

Like SDGuy1234 on faceboook-

Follow my twats-

Instagram – SDGuy1234

Products – www.zazzle.com/sdguy1234*

I perform really hard so I can perform really hard. This boundaries the time that I have to respond. I check out to response just about every and each remark. I really like listening to from all those that like my vids and even a lot more so the haters!!! Thanks for observing, liking, commenting and subscribing! If you hear me in the casino, make sure you say howdy.

supply

17 comments

  1. This game is very hit or miss…have won shit loads and lost 300 bucks in ten mins once :/
    Yet I still play it…

    Reply
  2. Would have been classic if your jackpot bonus screen had been up during your conversation with her. "Look, that's my head right there!"

    Reply
  3. That went really fast and I enjoyed the Wild Hordes, like at one point I would criticize how far an in between they are but I think it ads to the excitement.

    Reply
  4. CHECK IN? WTF? SHE NEED TO CHECK OUT! SHE BETTER LEAVE OUR SD GUY ALONE!!! RING DING A DING!!! YOU ARE SO MUCH FUN TO WATCH!!!

    Reply
  5. This game is HOT AF I had so much fun playing it

    Reply
  6. Holy fuck that conversation was cringeworthy. Good to see communicating is always their priority to their guests. 🙄

    Reply
  7. SD, This machine is so crazy!! I'm still waiting for my big jackpot – but just for the record, I always pick your head first lol….did you see I just posted our Michonne attack video from Vegas last month. Best win we've had so far. I need an SDGuy sized big weiner!

    Reply
  8. SDguy is on easy street. And Brent's so sweet.

    Reply
  9. One of my favourite games and I sure done do love SD Guys giddyness 😂😂

    Reply
  10. You better check-in next time kiddo, haha..love when SDGuy plays WD2…but you forgot to include Easy Street at the end of this segment 🙃

    Reply
  11. Nice run!

    Reply
  12. #CHECKIN

    Reply
  13. What was up with that women??? I can't believe how obliging you were to her lol.. If she said that to me I would of told her to fuck the fuck off.

    Reply
  14. Fun stuff

    Reply
  15. Don't forget to "Check-in"! LOL!

    Reply
  16. I love sd guy.. He have me laughing the whole video.. Yall like and share and subscribe to his channel

    Reply
  17. First!!

    Reply

Have your say